Cougar 2.5 V6

motor, podvozek, brzdy, filtry, náplně, ...série

Moderátor: Správci Poradny

Odpovědět
Uživatelský avatar
ZaRDa
Příspěvky: 5
Registrován: neděle 24 květen, 2009 11:00 pm
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Cougar 2.5 V6

Příspěvek od ZaRDa » čtvrtek 28 květen, 2009 9:57 am

Zdravím, !h jsem tu nový a tak nevím jestli jsem ve správném tématu.
Už delší dobu uvažuji o koupi Cougara 2.5 V6 r.v. 2001. Tak jsem se chtěl Vás zkušených zeptat na co si při koupi tohoto auta dávat pozor. Popř. kdyby jste o někom věděli kdo Cougarka ve slušném stavu prodává, můžete dát vědět
Děkuji za rady ... až budu auto vlastnit rád se stanu plnohodnotným členem Czech Cougar Clubu o.s.
Jarda

Uživatelský avatar
eveing
fanda
fanda
Příspěvky: 298
Registrován: pondělí 07 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Svitavy

Příspěvek od eveing » čtvrtek 28 květen, 2009 9:10 pm

čau, chválím dobrý nápad :idea:
sháněj se serviskou, bo pak nevíš KM., stejně většina servisku nemá, takže budeš asi bez ni, tohle auto nerezatí, takže co......? no, koukni se na destičky a kot., jak vypadají, odchází přední ramena, ale to by jsi poznal na zvedáku v servisu, když to prohlídne mechanik., pak taky spotřeba oleje, ale to taky nepoznáš. Je to auto celkem v poho, takže prostě kup a počítej, že nějaké mouchy vychytat budeš muset, ale to je všude, pokud nemáš funglovku, či 2 roky staré, třeba.....
Projed to, aby necukal při zátahu, bo blbnou IMRC moduly, nebo jak se to píše. Je to takovej čtvercovej prevít, v něm pár koleček a táhel :D , hodinový strojek z 19 století :D . Mě blbnul, prostříkal jsem ho VDčkem, pohovořil s ním a maká :idea:
A pak klasika, geometrie, brždění - nesmí cukat volant, pustíš volant, musí valit rovně..........atd, ale to asi znáš.


Takže chlape, držíme pěsti a těšíme se !h
díky za všechny kamarády a kamarádky z klubu, jste super

Uživatelský avatar
ZaRDa
Příspěvky: 5
Registrován: neděle 24 květen, 2009 11:00 pm
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ZaRDa » sobota 30 květen, 2009 6:02 pm

Ahoj, díky za odpověď
takže takový normální věci u ojetin. No Cougarů moc na trhu není, na druhou stranu asi nekoupim první auto, který uvidim - budu spíše vybírat i kdybych měl čekat třeba půl roku...
Jarda

Uživatelský avatar
eveing
fanda
fanda
Příspěvky: 298
Registrován: pondělí 07 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Svitavy

Příspěvek od eveing » pondělí 01 červen, 2009 9:08 pm

výběru zdar a at dobře koupíš :idea:
díky za všechny kamarády a kamarádky z klubu, jste super

Uživatelský avatar
CATerPILAR
administrátor
administrátor
Příspěvky: 366
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Czech Republic-Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CATerPILAR » úterý 02 červen, 2009 7:18 am

Zdarec, ten ImRc je důležitej, bez něj auto vůbec netáhne. To bys měl poznat když se svezeš.
Já koupil s prasklým chladičem klimy a pak sháněl novej. Vyzkoušej všchno co se dá.
Car detec taky dobrej, ale nesmí být zfalšovanej))). Autobazary si je prostě kupujou jen aby měli papír a zákazník hovno pozná že jo. Taky bych zajel na diagnostiku než bych koupil.
Pokud koupíš s obsahem 2495 jedině dobře uděláš. Ale těch moc není.

Tak dobře vyber.
Jak se jmelí zelená, kombajn valí Doubravou.
Kolik dveří otvíráš, tolik nohou dupe.

milos
Příspěvky: 23
Registrován: neděle 08 únor, 2009 12:00 am
Bydliště: Hostivice - Praha Západ
Kontaktovat uživatele:

umi imrc i zhasnout motor?

Příspěvek od milos » středa 10 červen, 2009 1:23 pm

jsem rad, ze jsem se tu o potvurce ImRc neco dozvedel, lamal jsem si hlavu, cim to, ze pri trvalem zatahu obcas cukne. nicmene dosazeni plnych otacek problem nemam.
Vozitko vlastnim od letosniho brezna po mistnim clenu Radisovi a mam ho prave ted po jeho cca 92k km na prvni vymene oleje - volal prave servisman, ze jsou KO predni ramena a zde koukam, ze to neni zas tak nenormalni jev.
Ale co zpusobuje obcasnou cukaturu teda vim, ale stava se mi jeste jedna vec - za uplynule 3 mesice pravidelneho provozu se mi zatim trikrat stalo, ze na dalnici pri vyssi rychlosti kolem 160-180km/h a vyrazeni rychlosti mi motor zhasnul. je to sice "zabava", kdyz kousek pred exitem nezatacim a nebrzdim :- )), ale jde o to zase rychle nastartovat. V servisu me odporucili na diagnostiku k fordovi.
Nema nekdo napad, co by to mohlo delat? je to nepravidelne - mesic klid a pak to jednou udela....

Uživatelský avatar
Titan
fanda
fanda
Příspěvky: 289
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm

Příspěvek od Titan » středa 10 červen, 2009 1:43 pm

Čauves, to občasný cukání a že ti to i občas chcípne... mě to takhle jeden čas taky dělalo než sem přišel na závadu - sem měl nějakou vytentovanou pojistkovnici - teda přesně to lůžko k pojistce od palivovýho čerpadla. Takže se občas stalo, že ta pojistka v tom nebyla usazená a jak ztratila kontakt tak čerpadlo přestalo dodávat palivo - no a buď to jen cuklo a nebo rovnou chcíplo když bylo vyřazeno. Zkus to pomrkat jestli nebudeš mít stejnej problém. Nebo i vyměň palivovej filtr - ale že by byl až tak zasranej že by nepouštěl benzín asi pravda nebude...ale kdo ví :)
Raději předjet Ferrari než předjíždět s Ferrari
2544 V6

Uživatelský avatar
CERKI
Příspěvky: 63
Registrován: sobota 04 duben, 2009 11:00 pm
Bydliště: HUMENNE, SLOVENSKO

cukanie motoru

Příspěvek od CERKI » sobota 13 červen, 2009 1:14 pm

neviem prečo ale pred týždom mi začal motor cukat. od 1800 do 3000 otáčok. je to citelne hlave na vyššich prevodových sputňoch. sviečky nove kable nové, palivový filter nový, aj všetky náplne ok. ja neviem čo to može byť? nemal dakto taký problém?

Uživatelský avatar
šmoula
fanda
fanda
Příspěvky: 198
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Cajzlovo

Příspěvek od šmoula » sobota 13 červen, 2009 5:18 pm

To je problém Fordů jako takových, tím mám na mysli svíčky. Pokud jsi měnil svíčky a nedal jsi tam originály forďácké Motorcrafty, tak to bude nejspíš tím. Vím, že spousta Fordů nesnese jiné než origoš svíčky. Já měl ten samý problém, že po výměně svíček mi to začalo dělat, tak jsem koupil origoše a mám po problémech. I mechanik mi říkal, že s tímto má u Fordů zkušenosti.
Jo a taky odpojení EGR ventilu pomhlo, teda aspoň mojemu autu. Jede teď tak nějak klidněji, uhlazeněji. A EGR je v motoru stejně úplně na prd.
Sám svobody kdo hoden, svobodu zná vážiti každou.
Cougar V6/24V (2544 ccm)

Uživatelský avatar
AlBunda
Příspěvky: 70
Registrován: pondělí 07 duben, 2008 11:00 pm

Příspěvek od AlBunda » sobota 13 červen, 2009 9:30 pm

Tak asi jsem mel kliku, ale na NGK TR55IX (Iridium) jsem uz ujel 32tis km a zatim zadny problem 8) Ale nebyl by to Ford, kdyby mi nezacal sam od sebe pridavat na otackach, kdyz prerazuji, vyhodim rychlost, nekdy i s rychlosti :evil:
V6. 17.4.2013 motor kaput pri 220tkm.

Uživatelský avatar
CERKI
Příspěvky: 63
Registrován: sobota 04 duben, 2009 11:00 pm
Bydliště: HUMENNE, SLOVENSKO

Příspěvek od CERKI » neděle 14 červen, 2009 10:09 am

šmoula píše:To je problém Fordů jako takových, tím mám na mysli svíčky. Pokud jsi měnil svíčky a nedal jsi tam originály forďácké Motorcrafty, tak to bude nejspíš tím. Vím, že spousta Fordů nesnese jiné než origoš svíčky. Já měl ten samý problém, že po výměně svíček mi to začalo dělat, tak jsem koupil origoše a mám po problémech. I mechanik mi říkal, že s tímto má u Fordů zkušenosti.
Jo a taky odpojení EGR ventilu pomhlo, teda aspoň mojemu autu. Jede teď tak nějak klidněji, uhlazeněji. A EGR je v motoru stejně úplně na prd.
neviem na svieckach som nabehal 5OOO km a zeby az teraz? su tam ngk a to mi povedali vo forde ze take tam mozu ist. no oskusam origos , len dufam ze to bude to. a ten egr fakt pomaha?

Uživatelský avatar
Galin
administrátor
administrátor
Příspěvky: 425
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm

Příspěvek od Galin » neděle 14 červen, 2009 11:38 am

Svíčky bych zbytečně neměnil, pokud s nimi nemáš problém. Mírné zaškobrtání v nízkých otáčkách, konkrétně kolem 2000, mám také na svém dvoulitru a svíčky mám originál.

Btw. dělalo do před výměnou i po ní a dělá to i po roce provozu.
Jediným pravdivým odrazem našeho života, je náš vlastní obraz v zrcadle. Je to pravda jež se nedá změnit, zapřít a ani vymazat...navíc je stejně, tak jako mnohdy spousta věcí v životě, naruby.

Uživatelský avatar
CERKI
Příspěvky: 63
Registrován: sobota 04 duben, 2009 11:00 pm
Bydliště: HUMENNE, SLOVENSKO

Příspěvek od CERKI » neděle 14 červen, 2009 5:24 pm

neviem ci to budu sviecky , lebo som uz na nich nabehal 5000 km a az teraz to zacalo?

Uživatelský avatar
CATerPILAR
administrátor
administrátor
Příspěvky: 366
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Czech Republic-Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CATerPILAR » pondělí 15 červen, 2009 6:40 am

Taky to dělá když nemáš doplněnou klimatizaci (už se to tu řešilo), ale píšeš, že všechny náplně OK, tak nevím.
Jak se jmelí zelená, kombajn valí Doubravou.
Kolik dveří otvíráš, tolik nohou dupe.

Uživatelský avatar
CERKI
Příspěvky: 63
Registrován: sobota 04 duben, 2009 11:00 pm
Bydliště: HUMENNE, SLOVENSKO

Příspěvek od CERKI » pondělí 15 červen, 2009 11:34 am

TO S KLIMOU JE PRAVDA. DAL SOM JU DOPLNIT A JE VSETKO OK. NEVIEM, ALE POJDEM DO FORDU NA TESTER ZE CO CUKA., ALE CI POVEDIA NIECO KONKRETNE TAK TO NEVIEM.... LEBO JEDNA DIAGNOSTIKA VYJDE SKORO AKO NOVE SVIECKY. TAK UVIDIM CI NEDAM PRV ORIGO SVIECKY A AZ POTOM DIAGNOSTIKA.

Uživatelský avatar
šmoula
fanda
fanda
Příspěvky: 198
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Cajzlovo

Příspěvek od šmoula » pondělí 15 červen, 2009 3:11 pm

JJ s tou klimou to tak je, vím z vlastní zkušenosti :o) A ten EGR ventil - no každý ti na to možná řekne něco jiného z vlastních zkušeností, ale faktem zůstává, že když ho odpojíš, tak se vůbec nic motoru nestane, bo je tam fakt k ničemu. Mně osobně to odpojení pomohlo, o hodně ustalo to cukání a škytání a když jsem tam pak doplnil klimu, tak už mám klid úplný 8)
Sám svobody kdo hoden, svobodu zná vážiti každou.
Cougar V6/24V (2544 ccm)

Uživatelský avatar
CERKI
Příspěvky: 63
Registrován: sobota 04 duben, 2009 11:00 pm
Bydliště: HUMENNE, SLOVENSKO

Příspěvek od CERKI » pondělí 22 červen, 2009 5:25 pm

TAK SVIEČKY VYMENENÉ. MAL SOM TAM NGK. TIE BOLI HOTOVÉ PO CCA 5500 KM .MY VO FORDE POVEDALI ZE TIETO MOTORY SI NAJLEPŠIE ROZUMEJÚ S ORIGO SVIEČKAMI. VYMENIL SOM ICH ZA ORIGO MOTORCRAFT. A MOTOR UŽ NECUKÁ A IDE JAK PILKA. PREKVAPIVO MOTORCRAFT ORIGO NA TEN MOTOR SU PLATINOVE. CENA 10 EUR A DOKONCA ICH MALI SKLADOM.

Uživatelský avatar
šmoula
fanda
fanda
Příspěvky: 198
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Cajzlovo

Příspěvek od šmoula » úterý 23 červen, 2009 9:01 am

:D vidíš, já to povídal, že ty svíčky jsou svinstvo v Cougarech.
Sám svobody kdo hoden, svobodu zná vážiti každou.
Cougar V6/24V (2544 ccm)

Uživatelský avatar
BlueWolf
fanda
fanda
Příspěvky: 912
Registrován: pondělí 07 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Vlašim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BlueWolf » úterý 23 červen, 2009 10:10 am

Mě motor cukal často při nižších otáčkách (cca do 3,500). Po výmazu chyb na srazu v Částkách jede o dost líp a hlavně vůbec necuká. Díkes thom4s! :wink: Ještě ale musím prohlídnout IMRCáka. :(
FORD FOCUS CC MK2 FL 2.0i
FORD FOCUS MK2 FL 1.6 TDCi - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex

Uživatelský avatar
AlBunda
Příspěvky: 70
Registrován: pondělí 07 duben, 2008 11:00 pm

Příspěvek od AlBunda » úterý 23 červen, 2009 11:03 am

CERKI píše:TAK SVIEČKY VYMENENÉ. MAL SOM TAM NGK. TIE BOLI HOTOVÉ PO CCA 5500 KM .MY VO FORDE POVEDALI ZE TIETO MOTORY SI NAJLEPŠIE ROZUMEJÚ S ORIGO SVIEČKAMI. VYMENIL SOM ICH ZA ORIGO MOTORCRAFT. A MOTOR UŽ NECUKÁ A IDE JAK PILKA. PREKVAPIVO MOTORCRAFT ORIGO NA TEN MOTOR SU PLATINOVE. CENA 10 EUR A DOKONCA ICH MALI SKLADOM.
Jake NGk jsi tam presne mel? NGK TR55IX?
V6. 17.4.2013 motor kaput pri 220tkm.

Uživatelský avatar
CERKI
Příspěvky: 63
Registrován: sobota 04 duben, 2009 11:00 pm
Bydliště: HUMENNE, SLOVENSKO

Příspěvek od CERKI » úterý 23 červen, 2009 1:36 pm

Jake NGk jsi tam presne mel? NGK TR55IX?[/quote]


mal som tak klasiku ngk nie iridiové ani platinové proste sme objednali presne na ten typ s katalogu a tak to dopadlo. trebalo origo sviecky.

Uživatelský avatar
CERKI
Příspěvky: 63
Registrován: sobota 04 duben, 2009 11:00 pm
Bydliště: HUMENNE, SLOVENSKO

odpojenie egr ventilu.

Příspěvek od CERKI » úterý 23 červen, 2009 1:40 pm

vie my niekto popisat kde sa ten ventil nachadza a ako by sa dal odpojit?
servisak povedal ze tento ventil prakticky este raz vhana spaliny do filtra aby vyfukove plyny splnovali normy. a to prakticky pridava motoru dalsiu robotu. takze prec s tym.

Uživatelský avatar
BlueWolf
fanda
fanda
Příspěvky: 912
Registrován: pondělí 07 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Vlašim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BlueWolf » úterý 23 červen, 2009 2:21 pm

Ventil se nachází u zadní strany motoru - u palstu pod stěračema (při pohledu ze předu auta). Nelze přehlídnout, vypadá jako UFO :D do kterýho vede z horní části hadička zakončená černou plastovou fajfkou.
Zaslepení jsem udělal tak, že jsem hadičku vytáh, do ní nasunul zaslepený kousek bužírky a celý to nasadil zpět na ventil.
Tady je trochu vidět. Je v blízkosti dvou hadic vyvedených ze sání. Jsem v práci, nemám možnost jak to zvýraznit. :( Ale snad ti to pomůže.
http://www.fordici.wz.cz/auta/cougar/fotky/PIC_0042.JPG
FORD FOCUS CC MK2 FL 2.0i
FORD FOCUS MK2 FL 1.6 TDCi - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex

Uživatelský avatar
CERKI
Příspěvky: 63
Registrován: sobota 04 duben, 2009 11:00 pm
Bydliště: HUMENNE, SLOVENSKO

Příspěvek od CERKI » úterý 23 červen, 2009 5:19 pm

BlueWolf píše:Ventil se nachází u zadní strany motoru - u palstu pod stěračema (při pohledu ze předu auta). Nelze přehlídnout, vypadá jako UFO :D do kterýho vede z horní části hadička zakončená černou plastovou fajfkou.
Zaslepení jsem udělal tak, že jsem hadičku vytáh, do ní nasunul zaslepený kousek bužírky a celý to nasadil zpět na ventil.
Tady je trochu vidět. Je v blízkosti dvou hadic vyvedených ze sání. Jsem v práci, nemám možnost jak to zvýraznit. :( Ale snad ti to pomůže.
http://www.fordici.wz.cz/auta/cougar/fotky/PIC_0042.JPG
dik uz som to nasiel. pomohol si my. som si myslel ze je to to. tak idem to skusit spravit a uvidime co a jak.

Uživatelský avatar
eveing
fanda
fanda
Příspěvky: 298
Registrován: pondělí 07 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Svitavy

Příspěvek od eveing » úterý 30 červen, 2009 9:46 pm

2milos : taky jsem měnil ramena, dával jsem ta jedno 7500.- Kč.
ted bych Ti je mohl sehnat za tu cenu obě, když tak se ozvi :idea:
díky za všechny kamarády a kamarádky z klubu, jste super

Uživatelský avatar
CERKI
Příspěvky: 63
Registrován: sobota 04 duben, 2009 11:00 pm
Bydliště: HUMENNE, SLOVENSKO

ćasté čistenie katalyzatora...

Příspěvek od CERKI » čtvrtek 02 červenec, 2009 8:35 pm

aj vám sa stáva teraz cez leto ze ten zvuk ako sa čisti katalyzator je nejako častejšie. mne už to lezie na nervy. sa s tým nieco neda robit? ako nahle prudko zošliapnem pedál na neutrále hneď sa zapne. alebo hocikedy aj za jazdy.

Radek
Příspěvky: 43
Registrován: neděle 13 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Písečná u Jeseníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » čtvrtek 06 srpen, 2009 5:43 pm

hoj,chtel jsem vas poprosit o radu-motor ma po chvily rychlejsi jizdy znatelny ubytek vykonu.nemate nekdo nejaky tip cim by to mohlo byt?to my auto ma vesmes zajimavy poruchy :D
Radek Cougar 2544 duratec

Uživatelský avatar
Titan
fanda
fanda
Příspěvky: 289
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm

Příspěvek od Titan » pátek 07 srpen, 2009 2:11 pm

Zdar Radku, to bude určitě špatnej IMRC modul kterej se ti zapíná cca od 4tis otáček. Když koukneš na motor tak pod tím černým plastem kde je napsano Duratec je umístěnej - je to taková malá krabička do který vede elektrika a ven z ní vede lanko.
Raději předjet Ferrari než předjíždět s Ferrari
2544 V6

Radek
Příspěvky: 43
Registrován: neděle 13 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Písečná u Jeseníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » pátek 07 srpen, 2009 5:37 pm

ajaj,uz jsem se kdesi docetl ze to bude stat kolem 6litru-tak se mi to auto nejak prodrazuje :cry: no jinac diky.
Radek Cougar 2544 duratec

Uživatelský avatar
eveing
fanda
fanda
Příspěvky: 298
Registrován: pondělí 07 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Svitavy

Příspěvek od eveing » sobota 08 srpen, 2009 7:37 pm

mě taky blbnul, nechal jsem ho pročistit a je OK, zkus to taky
díky za všechny kamarády a kamarádky z klubu, jste super

Uživatelský avatar
BlueWolf
fanda
fanda
Příspěvky: 912
Registrován: pondělí 07 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Vlašim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BlueWolf » neděle 09 srpen, 2009 10:29 am

Pročistit a promazat ty ozubený kolečka. Občas bejvaj zatuhlý.
FORD FOCUS CC MK2 FL 2.0i
FORD FOCUS MK2 FL 1.6 TDCi - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex

Radek
Příspěvky: 43
Registrován: neděle 13 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Písečná u Jeseníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » neděle 09 srpen, 2009 6:46 pm

jj,zkusim-dikec.
Radek Cougar 2544 duratec

Radek
Příspěvky: 43
Registrován: neděle 13 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Písečná u Jeseníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » neděle 27 červen, 2010 12:18 pm

ahoj mam takovej jistej dalsi pruser-v motoru pri drzeni vyssich otacek cosi rechta-je to takovej klepavej zvuk-tak jsem se chtel zeptat co by to mohlo byt-co tak nejcastej odchazi =-O mam s tim motorem vubec nejak problem pac me ceka pretesneni a tak uvazuji jestli se na nem vyplati delat generalku a nebo radeji koupit nejaky starsi mondeo se slusnym motorem a nechat to prekuchat.
Radek Cougar 2544 duratec

Uživatelský avatar
matkr
Příspěvky: 5
Registrován: neděle 06 červen, 2010 11:00 pm

klepot v otackach

Příspěvek od matkr » čtvrtek 12 srpen, 2010 11:43 am

Ahoj, mal som tiez problem s klepotom v otackach, nasiel som odbornika na fordy, pretoze servisy ako take na motory niesu. Hned mi povedal ze su to ojnicne loziska alebo piestovy cap. Rozbral, pozrel, boli to ojnicne loziska, co je ten lepsi pripad. Vymenil ich a motor slape ako hodinky. Cena cca 300,-€, ale to nieje cena autorizovaneho servisu. Prajem vela stastia.
ford cougar SGA, duratec 2,5, r.v. 2000

Uživatelský avatar
CATerPILAR
administrátor
administrátor
Příspěvky: 366
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Czech Republic-Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: klepot v otackach

Příspěvek od CATerPILAR » čtvrtek 12 srpen, 2010 11:51 am

matkr píše:Ahoj, mal som tiez problem s klepotom v otackach, nasiel som odbornika na fordy, pretoze servisy ako take na motory niesu. Hned mi povedal ze su to ojnicne loziska alebo piestovy cap. Rozbral, pozrel, boli to ojnicne loziska, co je ten lepsi pripad. Vymenil ich a motor slape ako hodinky. Cena cca 300,-€, ale to nieje cena autorizovaneho servisu. Prajem vela stastia.
Musel jsi při tom vyndávat motor z auta?
Jak se jmelí zelená, kombajn valí Doubravou.
Kolik dveří otvíráš, tolik nohou dupe.

Uživatelský avatar
matkr
Příspěvky: 5
Registrován: neděle 06 červen, 2010 11:00 pm

Příspěvek od matkr » čtvrtek 12 srpen, 2010 11:58 am

Nie, nemusel, dal ho nazdvihak, motor otvoril zospodu. Menil mi 4ojnicne loziska, na prvom a siestom valci len loziska precistil. Velmi sikovny mechanik.
ford cougar SGA, duratec 2,5, r.v. 2000

kulwin
Příspěvky: 15
Registrován: čtvrtek 17 listopad, 2016 9:07 am

Re: Cougar 2.5 V6

Příspěvek od kulwin » neděle 20 listopad, 2016 11:26 am

Ahoj potrebuji poradit jestli nema nekdo zkusenost koupil jsem cougara v6 2544 a pri ted mi zaclo auto pri plnem otoceni kol bouchat predni kola nevim co to je a ani mechanik ktery to projizdel mel to zvednute konntroloval vsechny vule rizeni i tlumicu na nic neprisel koupil jsem to z obutejma 215 55 r16 jesli to neni tim jeste jsem objednanej na geomegrii ale myslim ze, to tim nebude

Odpovědět