Studený volnoběh

motor, podvozek, brzdy, filtry, náplně, ...série

Moderátor: Správci Poradny

Odpovědět
Uživatelský avatar
zedman
Příspěvky: 81
Registrován: pondělí 03 srpen, 2009 11:00 pm
Bydliště: Ostrava

Studený volnoběh

Příspěvek od zedman » úterý 15 prosinec, 2009 8:39 pm

Ahoj začalo nám pořádně mrznout a ukázal se mi první problém když je motor studený tak mi kolísají otačký motoru při volnoběhu když se motor pořádně prohřeje tak už je vše ok co myslíte kabely svíčky???
PS: Ještě jeden dotaz protačejí se vám po nastartovaní budíky alá subaru nebo je to slabší baterkou a mrazem????

Uživatelský avatar
Titan
fanda
fanda
Příspěvky: 289
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm

Příspěvek od Titan » úterý 15 prosinec, 2009 9:14 pm

Ahoj, když sem měl slabší baterku tak mi budíky dělaly to samé. Po výměně vše OK :)
Raději předjet Ferrari než předjíždět s Ferrari
2544 V6

sedlovec
Příspěvky: 111
Registrován: sobota 02 květen, 2009 11:00 pm
Bydliště: Cholina 23

Příspěvek od sedlovec » středa 16 prosinec, 2009 12:00 am

Taky mi to dělaly budíky, když byla baterka slabá.
Cougar 2.0 16V 1999

Uživatelský avatar
zedman
Příspěvky: 81
Registrován: pondělí 03 srpen, 2009 11:00 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od zedman » středa 16 prosinec, 2009 3:18 pm

A co to kolísání otáček za studena???
PS: Kolik ampérhodin baterku máte ve 2.5 já tam mám 72Ah a přijde mi to jako zbytečné??

Uživatelský avatar
BlueWolf
fanda
fanda
Příspěvky: 912
Registrován: pondělí 07 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Vlašim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BlueWolf » čtvrtek 17 prosinec, 2009 11:16 am

1) Budíky to samé.
2) Na kolísání otáček za studena může mít vliv labda, volnoběžnej ventil apod. ŘJ dostává chybný informace. Asi bych to neřešil. Pokud jo, nech udělat diagnostiku. Měl jsem stejný problém, píchnul jsem auto na diag a vymazal jsem chyby. Teď je to OK.
FORD FOCUS CC MK2 FL 2.0i
FORD FOCUS MK2 FL 1.6 TDCi - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex

Lubos1714
Příspěvky: 14
Registrován: sobota 08 říjen, 2011 11:00 pm
Bydliště: Liptovské sliače
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený volnoběh

Příspěvek od Lubos1714 » čtvrtek 28 březen, 2013 8:28 am

Zdravím, mám podobný problém so studeným voľnobehom. Sviečky som menil,škrtiacu klapku čistil, voľnobežný ventil nový. Ešte skúsim vymeniť káble a potom už neviem. Keď som bol na diagnostike vyhodilo mi na lambdách bohatú zmes. Čím to môže byť? Podotýkam že mám namontovaný plyn......ale ten so studeným voľnobehom nemá nič spoločné kedže sa zapína pri 35°C.

Uživatelský avatar
Tico
Příspěvky: 439
Registrován: pondělí 20 červen, 2011 11:00 pm
Bydliště: Středočeská župa
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený volnoběh

Příspěvek od Tico » sobota 30 březen, 2013 2:39 pm

2 Lubos: LPG s tím nemusí mít na první pohled společnýho nic, ale obvykle mívá :) Problém můžou být adaptační hodnoty v ŘJ, která je většinovým provozem na LPG poněkud zblblá. Děláš občas reset ŘJ s následnou "učící jízdou" ?
ex-Ford Cougar 2.0 16V 96kW 1999
Ford Mondeo 2.0 TDCI 110kW 2016
BMW 520d E61 110kW 2006
...čerstvě bez Kocoura...

Lubos1714
Příspěvky: 14
Registrován: sobota 08 říjen, 2011 11:00 pm
Bydliště: Liptovské sliače
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený volnoběh

Příspěvek od Lubos1714 » úterý 02 duben, 2013 7:44 am

Tico reset RJ som robil niekoľko krát aj jazdu na nadstavovanie RJ...nepomohlo. Mám v pláne v blízkej budúcnosti nadstaviť ventily a všimol som si že pri montáži LPG nemenili sacie tesnenie....tak uvidíme či to pomôže

Uživatelský avatar
Tico
Příspěvky: 439
Registrován: pondělí 20 červen, 2011 11:00 pm
Bydliště: Středočeská župa
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený volnoběh

Příspěvek od Tico » úterý 02 duben, 2013 9:03 pm

2 Lubos: Oni se s tím montážníci LPG moc neserou - vrtá se do sacího potrubí, bordel padá dovnitř a každej na to dlabe. Ta těsnost sání by moh bejt klíč k řešení.
Zaujala mě i informace, že sekvence na starší stříkačku vyjde materiálově na nějakých 12 tisíc Kč a zbytek je práce. To je slušnej vejvar za den práce :)
ex-Ford Cougar 2.0 16V 96kW 1999
Ford Mondeo 2.0 TDCI 110kW 2016
BMW 520d E61 110kW 2006
...čerstvě bez Kocoura...

Uživatelský avatar
zedman
Příspěvky: 81
Registrován: pondělí 03 srpen, 2009 11:00 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Studený volnoběh

Příspěvek od zedman » pátek 05 duben, 2013 4:59 pm

Ahoj já jsem měl ve finále netěsné těsnění pod saním. Vyměnil jsem taky kabely, svíčky, ben. Filtr, několikrát reset atd… Vyměnili se ještě nějaké popraskané hadičky a byl klid.
V6-2495

Uživatelský avatar
tragéd
Příspěvky: 394
Registrován: úterý 18 červen, 2013 7:18 pm
Bydliště: Trnava

Re: Studený volnoběh

Příspěvek od tragéd » úterý 24 prosinec, 2013 2:28 pm

načo si kupujete 6 valec a spete tam LPG :? ked chces jazdit za 5 litrov kup si diesel

Uživatelský avatar
Tico
Příspěvky: 439
Registrován: pondělí 20 červen, 2011 11:00 pm
Bydliště: Středočeská župa
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený volnoběh

Příspěvek od Tico » čtvrtek 26 prosinec, 2013 12:49 am

2 tragéd: To je velice prosté - zástavbou lpg zůstane zachován kultivovaný projev šestiválu a jako bonus při každém tankování vyjebáváš s nehoráznou daní, kterou je zatížená nafta i benzín. Ve služebákách mám na chrochtajících turbodieselech odkrouceno přes půl mega km a věř mi, že ti pak přijde i V6 "v prdech" jako balzám pro duši :)
ex-Ford Cougar 2.0 16V 96kW 1999
Ford Mondeo 2.0 TDCI 110kW 2016
BMW 520d E61 110kW 2006
...čerstvě bez Kocoura...

Uživatelský avatar
tragéd
Příspěvky: 394
Registrován: úterý 18 červen, 2013 7:18 pm
Bydliště: Trnava

Re: Studený volnoběh

Příspěvek od tragéd » sobota 28 prosinec, 2013 4:51 am

Sak to mas vo všetko pravdu :) ale ked ja sa proste pozrem na motor a do kufru tak mi to prijde dost skarede. v Predu barsjake hadice na saní a v kufru BOMBU!

Uživatelský avatar
Tico
Příspěvky: 439
Registrován: pondělí 20 červen, 2011 11:00 pm
Bydliště: Středočeská župa
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený volnoběh

Příspěvek od Tico » sobota 28 prosinec, 2013 10:21 pm

Tak ty hadice a reduktor se v nabitém mot. prostoru V6 nějak ztratěj a lpg NÁDRŽ :D lze zvolit v toroidním provedení, kdy je ukryta pohledům pod koberečkem v kufru. Pravda, nouzový kolo se pak musí někde přichytit v kufru, ale při každým tankování to spolehlivě vykompenzuje pocit úspory úspory prachů v řádu desítek ojro, který by jinak zkončily v nenasytným státním křtánu :)
btw: ta takvaná "bomba" je při bouračce i případným následným požáru bezpečnější, než benzínová :P
Cougiho provozuju neekonomicky na benzín, ale moje předchozí 2 přibližovadla jezdily na "prdy", což ochudilo státní rozpočet ČR odhadem o 250 000CZK ve prospěch rodinného měšce - to už jde nějaká estetika stranou :D
ex-Ford Cougar 2.0 16V 96kW 1999
Ford Mondeo 2.0 TDCI 110kW 2016
BMW 520d E61 110kW 2006
...čerstvě bez Kocoura...

Uživatelský avatar
tragéd
Příspěvky: 394
Registrován: úterý 18 červen, 2013 7:18 pm
Bydliště: Trnava

Re: Studený volnoběh

Příspěvek od tragéd » středa 05 březen, 2014 11:25 am

A ja sa Vám aj čudujem nad nejaky drblým LPG, u Váš v ČR je povolený ethanol85 ani sekundu by som neváhal a kupil si na 6 valce tu jednotku plug and play nastrcit na konektory vstreku a jazdis si za 26 Kč 1 l ... bez pomeru miešania z benzínom. A nemusis mat pod kaptou skarede hadice, a v zadu bombu!! Kedykolvek si to prehodis na ine auto ... keby som žil u Vás idem do ethanolu85 a nevaham ani sekundu 8) bohužial naša vláda je drbnutá a plyn si možu nechat.

Uživatelský avatar
Tico
Příspěvky: 439
Registrován: pondělí 20 červen, 2011 11:00 pm
Bydliště: Středočeská župa
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený volnoběh

Příspěvek od Tico » středa 05 březen, 2014 12:48 pm

Problematiku provozu na E85 jsme tu už řešili a takhle jednoduše to proste nefunguje. Řekneme, ze líh je castecne daňové zvyhodnenej oproti benzinu cca 26 vs. 34Kč. To je sice fajn, ale při započtení cca 25-30pct nárůstu spotřeby na E85 jsme na "úspoře" v řádu procent. U lpg je ta úspora provozních nákladů SKUTEČNÁ :wink: E85 je u nás v současnosti jenom takovou alternativou pro ekopošuky, aby měli pocit, ze používají tzv. obnovitelný zdroj, ale...
ex-Ford Cougar 2.0 16V 96kW 1999
Ford Mondeo 2.0 TDCI 110kW 2016
BMW 520d E61 110kW 2006
...čerstvě bez Kocoura...

Odpovědět