Chiptuning - zkušenosti

veškeré úpravy a změny mimo rámec výrobní linky (chiptuning, výfuky, bodykity, led-neony, xenony, airbrush, samolepky, hudba, zesilovače, subwofery, navigace, aj.)

Moderátor: Správci Poradny

Odpovědět
sphere
Příspěvky: 29
Registrován: úterý 22 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Libčice n/Vlt. (u Kralup (mozna ani to nepomuze :D) )
Kontaktovat uživatele:

Chiptuning - zkušenosti

Příspěvek od sphere » čtvrtek 12 červen, 2008 11:38 am

Má někdo nějaké? popřípadě kde jste si to nechali udělat a konkrétně by mě zajímala zkušenost s 2.0

Uživatelský avatar
BlueWolf
fanda
fanda
Příspěvky: 912
Registrován: pondělí 07 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Vlašim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BlueWolf » čtvrtek 12 červen, 2008 12:20 pm

Když chip, tak 2,5. Eveing to má myslím chipnutý.
FORD FOCUS CC MK2 FL 2.0i
FORD FOCUS MK2 FL 1.6 TDCi - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex

Uživatelský avatar
Yethy
fanda
fanda
Příspěvky: 66
Registrován: úterý 08 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Dětmarovice u Karviné
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yethy » čtvrtek 12 červen, 2008 3:42 pm

Zkusenosti nemam,ale co jsem slysel,tak moc nema smysl cipovat motory bez turba,moc velky efekt to nema,jsou urcite jine upravy ktere za stejnou cenu pridaji vic koniku...
Ford Cougar 2.0 Zetec

Uživatelský avatar
CATerPILAR
administrátor
administrátor
Příspěvky: 366
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Czech Republic-Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CATerPILAR » čtvrtek 12 červen, 2008 9:14 pm

Je to tak, Eveing má chipnutou 2,5 a moc koníků to nepřidá. Nešel bych do toho.
Jak se jmelí zelená, kombajn valí Doubravou.
Kolik dveří otvíráš, tolik nohou dupe.

Uživatelský avatar
Galin
administrátor
administrátor
Příspěvky: 425
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm

Příspěvek od Galin » pátek 13 červen, 2008 10:21 am

za ty peníze se to moc nevyplatí, i když rozdíl tam je, osobně jsem se definitivně těchhle úvah nevzdal, ale zbytečnou desítku, či více snad mám tušení by to stálo na cougárka, nemám

ideální by to bylo tak za těch řekněme sponzorsky 5k + třeba perma reklama na cougárkovi, do toho bych šel o) zatím sem to ale neřešil, nebyl nato čas a nálada
Jediným pravdivým odrazem našeho života, je náš vlastní obraz v zrcadle. Je to pravda jež se nedá změnit, zapřít a ani vymazat...navíc je stejně, tak jako mnohdy spousta věcí v životě, naruby.

Kolda

Příspěvek od Kolda » pátek 13 červen, 2008 1:51 pm

sphere: Na motoru bez turba to ani nepoznáš, zbytečně vyhodíš prachy, kdybys už chtěl investovat do zvednutí výkonu, tak v usa jsem viděl jak na 2.5ku, tak 2.0litr turbo kity, tak zkus kouknout kolik by vyšel, otázka taky je, jak dlouho by pak ten motor ještě jezdil, přece jen je to stavěné na jiný výkon.

Manek
Příspěvky: 11
Registrován: úterý 24 červen, 2008 11:00 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Manek » neděle 29 červen, 2008 9:23 am

tady posilam par odkazu treba to pomuze ale pridelat jen turbo nema smysl protoze jak se neudela motor od zakaldu pak schori!!!

http://www.fiestaturbo.com/articles/zetecturbo/

http://www.zetec-turbo.com/

ALIEN
fanda
fanda
Příspěvky: 69
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm

Příspěvek od ALIEN » čtvrtek 03 červenec, 2008 6:08 pm

Nechipovat!Cena x prirustek vykonu je ve spatnem pomeru,kup iridiove svicky,kit otevreneho sani a treba regulaci na tlak vstriku paliva :idea: .Budes spokojenejsi a motor take...

Uživatelský avatar
eveing
fanda
fanda
Příspěvky: 298
Registrován: pondělí 07 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Svitavy

Příspěvek od eveing » čtvrtek 03 červenec, 2008 7:30 pm

no, myslel jsem, že ten chip význam nemá, ale jak vám potvdí Sibirak a Hellboy, tak asi ano, bo na dálnici mazali za mnou, byli ve vzduch pytli a stejně jsem jim ujel :idea:

cena chipu 5 tis a 7 dní na vyzkoušení, půl roku garance
díky za všechny kamarády a kamarádky z klubu, jste super

ALIEN
fanda
fanda
Příspěvky: 69
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm

Příspěvek od ALIEN » čtvrtek 03 červenec, 2008 7:55 pm

tzn ze byli 15cm za tvym zadnim naraznikem, ze mluvis o vzduchovem pytli ?Urcite tam narust vykonu je,hlavne kdyz se ECU prenastavi na lepsi vyuziti benzinu s oktanovym cislem nad 98,ale nic zasadniho,aby jsi jim ujel,tak staci,aby oni meli gumy s vetsim val. odporem,nebo jen blbe nahusteno :),nebo aby predeslej majitel jezdil jak prase atd...rozdil tam je,to poprit nelze,ale ne takovej,aby si clovek rek...,,Ted to teprve jede jak krava"
Cougar 2,0 / Suzuki Intruder 1800R (Boulevard M 109R).
Kombik je super auto, je prakticke a hodne se do nej vejde, proto mam Cougara.

Uživatelský avatar
Blonde
Příspěvky: 80
Registrován: sobota 28 červen, 2008 11:00 pm
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Blonde » sobota 05 červenec, 2008 2:24 pm

zdravim vas.... tag jsem si precetla vase rady a ted teda nevim, chtela sem ho taky nechat chipnout ale rekli mi ze bez turba to skutecne nema smysl, motor dostava zabrat a jestli to ma narust o 5 k tag to je zbytecny, mam 2.5 16V a prijde mi ze je to liny, mohli byste mi poradit? Jsem zenska a moc tomu nerozumim tag uvitam kazdou radu, ikdyz jak ste tu psali o tech iridovych svickach, kitu a regulaci, tag jestli mi to bude stacit a mam do toho invetovat bo se poohlednout po necem jinem??? predem dekuji za odpovedi

ALIEN
fanda
fanda
Příspěvky: 69
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm

Příspěvek od ALIEN » sobota 05 červenec, 2008 7:40 pm

Je to jedinej zpusob, jak efektivne zvysovat vykon a nezabijet motor (to co jsem psal vejs...svicky,sani,tlak..)Jediny co te poradne nakopne je Turbo,ale to uz se bavime o kovanych pistech atd..takze nesmysl,svicky,sani a tlak vstriku bohate postaci a je to znat vic,nez celej chiptuning,pricemz motor bezi porad ve svem optimu...
Cougar 2,0 / Suzuki Intruder 1800R (Boulevard M 109R).
Kombik je super auto, je prakticke a hodne se do nej vejde, proto mam Cougara.

Uživatelský avatar
eveing
fanda
fanda
Příspěvky: 298
Registrován: pondělí 07 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Svitavy

Příspěvek od eveing » středa 09 červenec, 2008 2:21 pm

dej si tam ladené svody, kat pryč, místo něj rezonátor, lad výfuk, sport filtr sání a chip a určitě to poznáš :idea:
díky za všechny kamarády a kamarádky z klubu, jste super

Uživatelský avatar
eveing
fanda
fanda
Příspěvky: 298
Registrován: pondělí 07 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Svitavy

Příspěvek od eveing » středa 09 červenec, 2008 2:22 pm

Aliene, nechceš mi trvdit, že při rychlosti 200km/hod je vzduch pytel pouze 15 cm za vozem :D
díky za všechny kamarády a kamarádky z klubu, jste super

ALIEN
fanda
fanda
Příspěvky: 69
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm

Příspěvek od ALIEN » čtvrtek 10 červenec, 2008 8:04 pm

To chci,dokonce pochybuji , ze se za cougarem nakej vzduchovej pytel vytvari,vzhledem k jeho tvarum zade bych to tam typoval spis na kvalitni turbulence,nez ,,vakuum"
Cougar 2,0 / Suzuki Intruder 1800R (Boulevard M 109R).
Kombik je super auto, je prakticke a hodne se do nej vejde, proto mam Cougara.

Uživatelský avatar
Natit
administrátor
administrátor
Příspěvky: 216
Registrován: sobota 12 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Natit » úterý 30 září, 2008 2:43 pm

tady máte hodnoty u přečipování :
http://www.maxpower.cz/index.php?chiptu ... lky/COUGAR
Ford Cougar 2.5 V6

Uživatelský avatar
CATerPILAR
administrátor
administrátor
Příspěvky: 366
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Czech Republic-Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CATerPILAR » středa 01 říjen, 2008 6:50 am

Je to o nějakých 14 koní víc. :D
Jak se jmelí zelená, kombajn valí Doubravou.
Kolik dveří otvíráš, tolik nohou dupe.

Uživatelský avatar
Natit
administrátor
administrátor
Příspěvky: 216
Registrován: sobota 12 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Natit » středa 01 říjen, 2008 8:18 am

copak koně....ale ten krouťák je o hodně lepší
Ford Cougar 2.5 V6

Uživatelský avatar
Galin
administrátor
administrátor
Příspěvky: 425
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm

Příspěvek od Galin » středa 01 říjen, 2008 4:21 pm

až na tu cenu, ta je stále tristní...na Mimoni sem měl nutkání, by mohl Hellboy vyprávět :oops: chtěli zato tuším 6K ? ale naštěstí sem u sebe neměl patřičný obnos
Jediným pravdivým odrazem našeho života, je náš vlastní obraz v zrcadle. Je to pravda jež se nedá změnit, zapřít a ani vymazat...navíc je stejně, tak jako mnohdy spousta věcí v životě, naruby.

Uživatelský avatar
hellboy
fanda
fanda
Příspěvky: 166
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hellboy » středa 01 říjen, 2008 5:23 pm

no toje fakt,Galin to nesl tezce,ze si ho nemuze dat.No,ja bych do nej sel.Kamosovi ho delali.Prijel chlapek s notasem k nemu domu.Napichnul mu to a bylo hotovo.vyzkousel to a zaplatil a spokojenost. :D
Lepší tlačit forda,než-li jezdit v hondě

Vlastním Ford cougar 2.5 V6

Uživatelský avatar
CATerPILAR
administrátor
administrátor
Příspěvky: 366
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Czech Republic-Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CATerPILAR » čtvrtek 02 říjen, 2008 6:24 am

Takže na tom určitě nic moc není. Sehnat info jak se to dělá a můžeme si to načipovat sami no ne? Dle mě je to stejná sranda jako když si přetaktuješ počítač.
Jak se jmelí zelená, kombajn valí Doubravou.
Kolik dveří otvíráš, tolik nohou dupe.

Uživatelský avatar
CATerPILAR
administrátor
administrátor
Příspěvky: 366
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Czech Republic-Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CATerPILAR » čtvrtek 02 říjen, 2008 8:36 am

Jak se jmelí zelená, kombajn valí Doubravou.
Kolik dveří otvíráš, tolik nohou dupe.

Uživatelský avatar
BlueWolf
fanda
fanda
Příspěvky: 912
Registrován: pondělí 07 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Vlašim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BlueWolf » čtvrtek 02 říjen, 2008 1:26 pm

Jo, to je starý. Ale dobrý. :D
FORD FOCUS CC MK2 FL 2.0i
FORD FOCUS MK2 FL 1.6 TDCi - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex

Uživatelský avatar
eveing
fanda
fanda
Příspěvky: 298
Registrován: pondělí 07 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Svitavy

Příspěvek od eveing » čtvrtek 23 říjen, 2008 9:37 pm

Natit píše:copak koně....ale ten krouťák je o hodně lepší

přesně, myslím, že naklepu každýho, co má normál serii. ted teda ne, protože mi to naklepnula klika, ale ten chip je poznat ............ není to zázrak, ale za 5 tis, proč ne
díky za všechny kamarády a kamarádky z klubu, jste super

Uživatelský avatar
thom4s
administrátor
administrátor
Příspěvky: 86
Registrován: pátek 26 září, 2008 11:00 pm
Bydliště: Trnava, SK

Příspěvek od thom4s » pátek 26 červen, 2009 8:11 am

Chalani, u ktorych firiem ste si to nechali cipovat ? V SK kazda Blbec-racing firma chce zato 400 EUR co je trochu aj dost... Preto sa mi to oplati dojst chipnut do CZ...
Ford Cougar 2.5 V6 , K&N , Denso Iridium Power , Ulter Sport duplex , Cobra resonator , Magnecor KV85

Uživatelský avatar
Galin
administrátor
administrátor
Příspěvky: 425
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm

Příspěvek od Galin » sobota 27 červen, 2009 6:48 am

koukl jsem na pár firem a vychází to u nás kolem 300€
to si nejsem jistý jestli se to oplatí, přeci jen ten rozdíl dáš za cestu jako nic
Jediným pravdivým odrazem našeho života, je náš vlastní obraz v zrcadle. Je to pravda jež se nedá změnit, zapřít a ani vymazat...navíc je stejně, tak jako mnohdy spousta věcí v životě, naruby.

Uživatelský avatar
eveing
fanda
fanda
Příspěvky: 298
Registrován: pondělí 07 duben, 2008 11:00 pm
Bydliště: Svitavy

Příspěvek od eveing » úterý 30 červen, 2009 9:49 pm

u nás Ti to udělají za 5 tis Kč, domluvím ti to v poho, ale pokud Ti mohu poradit, jsou to prachy vyhozený, sám mám chip a skoro nic, jen asi o 10 km větší maximálka
díky za všechny kamarády a kamarádky z klubu, jste super

wenk2
Příspěvky: 108
Registrován: úterý 20 březen, 2012 7:59 pm

Re: Chiptuning - zkušenosti

Příspěvek od wenk2 » čtvrtek 13 červen, 2013 10:03 am

Tak taky mám chipnuto, rozdíl celkem příjemně znát , hlavně ve vyšších rychlostech, spotřeba šla trochu dolu.

Phoenyx
Příspěvky: 4
Registrován: úterý 12 duben, 2016 3:26 pm

Re: Chiptuning - zkušenosti

Příspěvek od Phoenyx » čtvrtek 14 duben, 2016 10:11 pm

Tak jsem nedávno pořídil cougara 2.0 a uvažuju o tón chipu. Dnes už to není drahá záležitost. Jsem docela zvědavý jestli tam bude nějaký znatelný rozdíl ať už ve spotřebě nebo ve výkonu :)

Uživatelský avatar
Titan
fanda
fanda
Příspěvky: 289
Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm

Re: Chiptuning - zkušenosti

Příspěvek od Titan » pátek 15 duben, 2016 5:53 pm

Proč si člověk, který hned od začátku uvažuje o zvýšení výkonu pořídí 2.0 namísto 2.5 kde má v základu vyšší výkon než u chipnutýho 2.0?
Pokud kvůli spotřebě, tak musím konstatovat, že cougar je dost těžký auto, takže při vyšších rychlostech je dokonce ta 2.5 uspornější než 2.0.
Raději předjet Ferrari než předjíždět s Ferrari
2544 V6

Uživatelský avatar
adio.flip
Příspěvky: 91
Registrován: sobota 09 květen, 2015 9:47 am
Bydliště: City of Tony Montana

Re: Chiptuning - zkušenosti

Příspěvek od adio.flip » úterý 13 září, 2016 12:49 pm

Ahoj, chiptuning, tuning celkove mne zacinal zajimat nedavno hlavne proto, ze doba jde dal. Nase 2.5 V6 uz bohuzel patri do stareho zeleza a dvoulitry s vykonem 140kw a vice v Octaviich a podobnych autech bez duse mne pomerne desi. Preci neco tak obycejneho se sune do sveta, kde pojem V6 pokud nema 4 turba nic neznamena. Cougar ma skvele sasi a podvozek a vubec ne nedivim, ze vrcholny prototyp Cougaru mel mit 3.0 litr a pohon 4x4. Rozhodne snese vice jak 170 koniku. Navic jeho elegantni tvary jsou nadcasove a rozhodne si nezaslouzi byt nafackovan od tak obycejneho auta. Takze jsem dostal plan motor upravit. Prvni vec je samozrejme chip. Nasel jsem za nejakych 5 600 chip, co prida 17 koni. Chtel bych se poradit co dale, protoze vyber tuning veci na Cougara je tu pomerne malo. Napada mne vyfuk, ale nenasel jsem ho kompletni, pouze treba koncove dily. Co differencial, rozvody, spojka atd. vydrzi vyssi vykon ? idealne bych se chtel dostat na 250 koni, ale myslim, ze realnych bude tak 200 - 210 koni. Nevim, nemam moc zkusenosti. Za kazdou radu budu vdecny. Diky.
Loud pipes save lives. Engine size does matter

Rosťa-rs
Příspěvky: 46
Registrován: úterý 18 listopad, 2014 8:42 am

Re: Chiptuning - zkušenosti

Příspěvek od Rosťa-rs » pondělí 02 leden, 2017 9:00 pm

Převodovka mtx75 se užívá i na 2.2tdci ta snese všechno :-D

Pechin76
Příspěvky: 23
Registrován: pondělí 19 únor, 2018 8:19 pm

Re: Chiptuning - zkušenosti

Příspěvek od Pechin76 » úterý 20 únor, 2018 2:26 pm

Smysl to ma a da se vybrat....bud snizit spotrebu a nebo zvysit vykon,kde se i spotreba snizi...jde o to,ze u benzinu to neni tak vyrazne jak u TD a proto to kazdy hani....zde je ukazkahttp://www.autochip.eu/sk/chiptuning/tabulky/f ... 16v-130hp/

Odpovědět