Chiptuning - zkušenosti
Moderátor: Správci Poradny
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: úterý 22 duben, 2008 11:00 pm
- Bydliště: Libčice n/Vlt. (u Kralup (mozna ani to nepomuze :D) )
- Kontaktovat uživatele:
Chiptuning - zkušenosti
Má někdo nějaké? popřípadě kde jste si to nechali udělat a konkrétně by mě zajímala zkušenost s 2.0
- CATerPILAR
- administrátor
- Příspěvky: 366
- Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm
- Bydliště: Czech Republic-Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
za ty peníze se to moc nevyplatí, i když rozdíl tam je, osobně jsem se definitivně těchhle úvah nevzdal, ale zbytečnou desítku, či více snad mám tušení by to stálo na cougárka, nemám
ideální by to bylo tak za těch řekněme sponzorsky 5k + třeba perma reklama na cougárkovi, do toho bych šel o) zatím sem to ale neřešil, nebyl nato čas a nálada
ideální by to bylo tak za těch řekněme sponzorsky 5k + třeba perma reklama na cougárkovi, do toho bych šel o) zatím sem to ale neřešil, nebyl nato čas a nálada
Jediným pravdivým odrazem našeho života, je náš vlastní obraz v zrcadle. Je to pravda jež se nedá změnit, zapřít a ani vymazat...navíc je stejně, tak jako mnohdy spousta věcí v životě, naruby.
sphere: Na motoru bez turba to ani nepoznáš, zbytečně vyhodíš prachy, kdybys už chtěl investovat do zvednutí výkonu, tak v usa jsem viděl jak na 2.5ku, tak 2.0litr turbo kity, tak zkus kouknout kolik by vyšel, otázka taky je, jak dlouho by pak ten motor ještě jezdil, přece jen je to stavěné na jiný výkon.
tady posilam par odkazu treba to pomuze ale pridelat jen turbo nema smysl protoze jak se neudela motor od zakaldu pak schori!!!
http://www.fiestaturbo.com/articles/zetecturbo/
http://www.zetec-turbo.com/
http://www.fiestaturbo.com/articles/zetecturbo/
http://www.zetec-turbo.com/
tzn ze byli 15cm za tvym zadnim naraznikem, ze mluvis o vzduchovem pytli ?Urcite tam narust vykonu je,hlavne kdyz se ECU prenastavi na lepsi vyuziti benzinu s oktanovym cislem nad 98,ale nic zasadniho,aby jsi jim ujel,tak staci,aby oni meli gumy s vetsim val. odporem,nebo jen blbe nahusteno
,nebo aby predeslej majitel jezdil jak prase atd...rozdil tam je,to poprit nelze,ale ne takovej,aby si clovek rek...,,Ted to teprve jede jak krava"

Cougar 2,0 / Suzuki Intruder 1800R (Boulevard M 109R).
Kombik je super auto, je prakticke a hodne se do nej vejde, proto mam Cougara.
Kombik je super auto, je prakticke a hodne se do nej vejde, proto mam Cougara.
- Blonde
- Příspěvky: 80
- Registrován: sobota 28 červen, 2008 11:00 pm
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
zdravim vas.... tag jsem si precetla vase rady a ted teda nevim, chtela sem ho taky nechat chipnout ale rekli mi ze bez turba to skutecne nema smysl, motor dostava zabrat a jestli to ma narust o 5 k tag to je zbytecny, mam 2.5 16V a prijde mi ze je to liny, mohli byste mi poradit? Jsem zenska a moc tomu nerozumim tag uvitam kazdou radu, ikdyz jak ste tu psali o tech iridovych svickach, kitu a regulaci, tag jestli mi to bude stacit a mam do toho invetovat bo se poohlednout po necem jinem??? predem dekuji za odpovedi
Je to jedinej zpusob, jak efektivne zvysovat vykon a nezabijet motor (to co jsem psal vejs...svicky,sani,tlak..)Jediny co te poradne nakopne je Turbo,ale to uz se bavime o kovanych pistech atd..takze nesmysl,svicky,sani a tlak vstriku bohate postaci a je to znat vic,nez celej chiptuning,pricemz motor bezi porad ve svem optimu...
Cougar 2,0 / Suzuki Intruder 1800R (Boulevard M 109R).
Kombik je super auto, je prakticke a hodne se do nej vejde, proto mam Cougara.
Kombik je super auto, je prakticke a hodne se do nej vejde, proto mam Cougara.
To chci,dokonce pochybuji , ze se za cougarem nakej vzduchovej pytel vytvari,vzhledem k jeho tvarum zade bych to tam typoval spis na kvalitni turbulence,nez ,,vakuum"
Cougar 2,0 / Suzuki Intruder 1800R (Boulevard M 109R).
Kombik je super auto, je prakticke a hodne se do nej vejde, proto mam Cougara.
Kombik je super auto, je prakticke a hodne se do nej vejde, proto mam Cougara.
- Natit
- administrátor
- Příspěvky: 216
- Registrován: sobota 12 duben, 2008 11:00 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tady máte hodnoty u přečipování :
http://www.maxpower.cz/index.php?chiptu ... lky/COUGAR
http://www.maxpower.cz/index.php?chiptu ... lky/COUGAR
Ford Cougar 2.5 V6
- CATerPILAR
- administrátor
- Příspěvky: 366
- Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm
- Bydliště: Czech Republic-Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
až na tu cenu, ta je stále tristní...na Mimoni sem měl nutkání, by mohl Hellboy vyprávět
chtěli zato tuším 6K ? ale naštěstí sem u sebe neměl patřičný obnos

Jediným pravdivým odrazem našeho života, je náš vlastní obraz v zrcadle. Je to pravda jež se nedá změnit, zapřít a ani vymazat...navíc je stejně, tak jako mnohdy spousta věcí v životě, naruby.
- CATerPILAR
- administrátor
- Příspěvky: 366
- Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm
- Bydliště: Czech Republic-Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
- CATerPILAR
- administrátor
- Příspěvky: 366
- Registrován: neděle 06 duben, 2008 11:00 pm
- Bydliště: Czech Republic-Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
koukl jsem na pár firem a vychází to u nás kolem 300€
to si nejsem jistý jestli se to oplatí, přeci jen ten rozdíl dáš za cestu jako nic
to si nejsem jistý jestli se to oplatí, přeci jen ten rozdíl dáš za cestu jako nic
Jediným pravdivým odrazem našeho života, je náš vlastní obraz v zrcadle. Je to pravda jež se nedá změnit, zapřít a ani vymazat...navíc je stejně, tak jako mnohdy spousta věcí v životě, naruby.
Re: Chiptuning - zkušenosti
Tak taky mám chipnuto, rozdíl celkem příjemně znát , hlavně ve vyšších rychlostech, spotřeba šla trochu dolu.
Re: Chiptuning - zkušenosti
Tak jsem nedávno pořídil cougara 2.0 a uvažuju o tón chipu. Dnes už to není drahá záležitost. Jsem docela zvědavý jestli tam bude nějaký znatelný rozdíl ať už ve spotřebě nebo ve výkonu 

Re: Chiptuning - zkušenosti
Proč si člověk, který hned od začátku uvažuje o zvýšení výkonu pořídí 2.0 namísto 2.5 kde má v základu vyšší výkon než u chipnutýho 2.0?
Pokud kvůli spotřebě, tak musím konstatovat, že cougar je dost těžký auto, takže při vyšších rychlostech je dokonce ta 2.5 uspornější než 2.0.
Pokud kvůli spotřebě, tak musím konstatovat, že cougar je dost těžký auto, takže při vyšších rychlostech je dokonce ta 2.5 uspornější než 2.0.
Raději předjet Ferrari než předjíždět s Ferrari
2544 V6
2544 V6
Re: Chiptuning - zkušenosti
Ahoj, chiptuning, tuning celkove mne zacinal zajimat nedavno hlavne proto, ze doba jde dal. Nase 2.5 V6 uz bohuzel patri do stareho zeleza a dvoulitry s vykonem 140kw a vice v Octaviich a podobnych autech bez duse mne pomerne desi. Preci neco tak obycejneho se sune do sveta, kde pojem V6 pokud nema 4 turba nic neznamena. Cougar ma skvele sasi a podvozek a vubec ne nedivim, ze vrcholny prototyp Cougaru mel mit 3.0 litr a pohon 4x4. Rozhodne snese vice jak 170 koniku. Navic jeho elegantni tvary jsou nadcasove a rozhodne si nezaslouzi byt nafackovan od tak obycejneho auta. Takze jsem dostal plan motor upravit. Prvni vec je samozrejme chip. Nasel jsem za nejakych 5 600 chip, co prida 17 koni. Chtel bych se poradit co dale, protoze vyber tuning veci na Cougara je tu pomerne malo. Napada mne vyfuk, ale nenasel jsem ho kompletni, pouze treba koncove dily. Co differencial, rozvody, spojka atd. vydrzi vyssi vykon ? idealne bych se chtel dostat na 250 koni, ale myslim, ze realnych bude tak 200 - 210 koni. Nevim, nemam moc zkusenosti. Za kazdou radu budu vdecny. Diky.
Loud pipes save lives. Engine size does matter
Re: Chiptuning - zkušenosti
Převodovka mtx75 se užívá i na 2.2tdci ta snese všechno 

Re: Chiptuning - zkušenosti
Smysl to ma a da se vybrat....bud snizit spotrebu a nebo zvysit vykon,kde se i spotreba snizi...jde o to,ze u benzinu to neni tak vyrazne jak u TD a proto to kazdy hani....zde je ukazkahttp://www.autochip.eu/sk/chiptuning/tabulky/f ... 16v-130hp/