Já měl fakt úžasnou kliku na Cougara - v podstatě na něm nikdy žádná závažnější závada za těch 10 let nebyla.
Když jsem ho koupil, tak už měl prasklý chladič klimatizace, tak ten jsem měnil jako první a udělal jsem nové rozvody.
Po pár letech jsem vyměnil všechny silenbloky, stabilizátory a ložiska a to je za těch 10 let v podstatě všechno.
Jinak samozřejmě pravidelně olej a ostatní náplně, filtry, kotouče a destičky, svíčky, autobaterie, apod. - no zkrátka běžný spotřební materiál u auta.
V motoru prakticky nic - jen mě začala před pár lety trochu zlobit elektrika (projevovalo se to pouze menším kolísáním napětí a s tím souvisejícím pulzováním vnitřního i vnějšího osvětlení, ale nic hrozného). Tento stav se nijak nezhoršoval, takže jsem to neřešil a žil s tímto problémem bez potíží nějaké 4 roky.
Nutno dodat, že můj nájezd za 10 let byl jen cca 60tis. km a mezi listopadem a dubnem auto nikdy neopustilo vyhřívanou garáž, takže jsem nemusel řešit žádnou korozi, výměny částí výfukového systému, apod.
Zkrátka a dobře bylo to auto k nezaplacení - no vzhledem ke stále se zvětšujícím rodinným i pracovním povinnostem jsem za poslední 2 roky najel dohromady asi jen 5tis. km a to vesměs jen po Praze a na to tohle auto není stavěné. Bylo mi ho líto a řekl jsem si, že by mohlo dělat ještě pár let radost zase někomu jinému, kdo ho bude opečovávat.
A musím se přiznat, že jsem hrozná bábovka, bo jak jej nová majitelka nastartovala a mizela v zatáčce za roh, tak mi asi něco muselo spadnout do oka, bo jsem slzel jako želva

Sám svobody kdo hoden, svobodu zná vážiti každou.
Cougar V6/24V (2544 ccm)